Tuesday, August 23, 2016





LUCRARILE MELE

O sticla de vin cu un decor simbolic: un strugure, si mai sus, un cos din nuiele (mai bine zis fundul acestui cos) in care sunt culesi strugurii...






O sticla de ulei de masline. Decor - un ram de maslin si o maslina... Dar atunci cand se goleste sticla, puteti pastra orice tip de ulei, inclusiv de floarea soarelui... Frumos si util



O sticla care poate fi folosita si in calitate de vaza...



Doua sticle in stil moldovenesc



Dna sticla, in rochie de epoca...






















La fel in ata de iuta pot fi ambalate si cadourile de dimensiuni mici si medii, e  in trend...

Va propun spre atentie niste borcane decorate, care pot avea mai multe destinatii: ca obiect de decor, in calitate de ghiveci sau vaza, in calitate de boxa chiar, pusculita, unde poti pastra banutii, sau un vas pt pastrarea crupelor, si nu in ultimul rand, in calitate de cadou...












Acelasi borcan poate fi folosit si in calitate de suport pentru lumanari:



Tot din ata de iuta se pot efectua diverse obiecte de decor cum ar fi cele de mai jos:







De asemenea, pot fi efectuate si tablouri din ata de canepa (iuta), pe tocator









Aceste ineluse pot fi folosite pentru servetele cand serviti masa...

De la un timp incoace, fiind pe unda creatiei, imi place sa fac si compozitii florale. In acest scop, mi-am adus si tot felul de uscaciuni din Grecia:) Dar si in Romania am gasit multe chestii interesante...





No comments:

Post a Comment