Tuesday, August 30, 2016

UN PROIECT MAI VECHI

Dragii mei, mi-am amintit de un proiect mai vechi de-al meu si zic sa-l bag tot aici... Nu stiu daca fac bine, pentru ca acest blog a fost creat cu alt scop... cum credeti sa-l bag sau nu?
E vorba de o macheta de casa, pe care am realizat-o inca pe cand eram in concediu de maternitate. Tot mobilierul este creat din cutii de chibrituri pe care le-am infasurat in diferite stofe, hartie, piele, blana, si, bineinteles, multe alte chitibusuri gasite prin casa, sau ajustate...
Sigur ca acum as schimba multe, conform ultimelor tendinte, si in ceea ce priveste calitatea acesteia, pentru ca atunci umbla copilul din urma mea si ma tragea de fusta si nu puteam lucra in voie, asa pe apucate:)


Primul nivel:


Cu covor alb


Alt covor:)













Al doilea nivel:












No comments:

Post a Comment